Връщане на стоки и отказ от покупка
Право на отказ
Законодателството на Република България изрично урежда правото на купувача да върне закупената стока, без задължение да посочва причините за връщането. Това право може да бъде упражнено в 14 – дневен срок от получаване на поръчания продукт.
Условия за връщане на закупен продукт - нужно е да са налице всички изброени по-долу условия, за да се упражни съответното право:
- Спазване на срока от 14 дни след получаване на продукта които е записан в законодателството на Република България;
- Уведомяване на продавача на електронна поща returns@premium-perfumes.bg с приложен попълнен формуляр за отказ от поръчка (изтегли от тук);
- Връщане на продукта, придружен с касова бележка / фактура или друг документ който доказва, че сте заплатили стоката;
- Съхраняване на продукта в първоначалното му състояние към момента на получаване (за повече подробности около правилното съхранение на продук, които е годен за връщане може да прочетете в чл. 42 от общите условия).
- Заплащане на транспортните разходи за връщане на продукта от купувача до онлайн магазин „PREMIUM-PERFUMES.BG”, посочвайки адреса за връщане на стоката - куриерския офис от където Ви е била изпратена пратка и получател фирма "Никотриф" ООД с мобилен телефон 0888 885 962;
Връщане на пари
След като получим обратно върнатата от Вас стока и се уверим, че тя е в състояние което съответства на чл. 42 от общите ни условия, ние ще възстановим сумата (без разхода за транспорт при първоначалното изпращане на стоката) в 14 дневен срок.
Парите си ще получите като пощенски паричен превод, който може да Ви бъде изплатен в посочен от Вас офис на куриерска фирма с която Ви е била доставена стоката. За получаването на пощенския паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат лична карта.
Стоки с нарушен търговски вид
При върната стока с нарушен търговски вид или в състояние, което не ни позволява да я продадем отново, си запазваме правото да предоставим само частична компенсация до 60% от цената, на която е била закупена стоката. За нарушен търговски вид се счита разкъсан или отстранен целофан, разлепени етикети или холограмни стикери, нарушена или липсваща част от опаковката и съдържанието на продукта, както и всички допълнителни изисквания описани в чл. 42 от общите ни условия.
Пратки, повредени при транспорта
Задължение на получателя на пратката е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.
„PREMIUM-PERFUMES.BG” застрахова за своя сметка изпратените пратки до размера на обявената стойност на съдържанието. Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра.
Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът или получателят на пратката е длъжен да изиска копие от протокола, след което да се свърже с представител на „PREMIUM-PERFUMES.BG” за завеждане на рекламацията. „PREMIUM-PERFUMES.BG” се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.